„Moim największym problemem zawsze było to jak skuteczne zachęcić klientów do zakupu. Trudno w sieci znaleść rzeczywiście działające techniki i strategie marketingowe. W książce jest to w bardzo fajny i łatwy sposób wytłumaczone jak takie kampanie marketingowe budować. Po zastosowaniu tych technik w naszej firmie obroty wzrosły kilkukrotnie. Rozwiązania te wymiatają jeśli chodzi o praktyczną wiedzę.”
Czego się nauczysz z kursu
✓Jak zaprojektować ofertę sprzedażową, aby klienci chętniej kupowali od Ciebie
✓Jak prawidłowo zbudować lejek sprzedażowy, który zaangażuje klienta i sprzeda znacznie więcej
✓Jak zbudować landing page, która pozyska znacznie więcej konwersji sprzedażowych
✓Jak szybko zbudować dużą listę mailingową, dzięki której podwoisz sprzedaż w sklepie internetowym
✓Jak zautomatyzować działania marketingowe w lejku sprzedażowym z wykorzystaniem remarketing
✓Jak wykorzystać usługi Google do usprawnienia biznesu, abyś zaoszczędził więcej czasu
✓Jak zoptymalizować reklamy na Facebook, aby konwertowały znacznie więcej sprzedaży
✓Jak skutecznie promować firmę na YouTube, aby użytkownicy kupowali od Ciebie
Dla kogo jest kurs
➤Rozpoczynających własną działalność, którzy chcą wiedzieć jak krok po kroku stworzyć skuteczną kampanię marketingową
➤Właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą zwiększyć zyski po przez umiejętne dotarcie do większej grupy użytkowników
➤Przedsiębiorcy szukający nowoczesnych rozwiązań gotowych do zastosowania, aby pozyskać znacznie więcej klientów z reklam
➤Zarządzających małym i średnim biznesem chcących tworzyć przemyślane kampanie reklamowe i prężnie rozwijać swój biznes
Opis kursu
Kurs „Marketing internetowy” to całościowa wiedza marketingowa zawarta w ponad 30 wykładach niezbędna do stworzenia skutecznej kampanii reklamowej. Kurs zawiera wszystkie najważniejsze informacje, których będziesz potrzebował do projektowania skutecznych kampanii marketingowych osiągających ponadprzeciętne zyski. Każda lekcja zawiera checklistę rzeczy do zrobienia, a także otrzymasz dostęp do ponad 250 niezbędnych narzędzi w biznesie internetowym.
Uczestnicząc w kursie nauczysz się tworzenia skutecznych lejków sprzedażowych oraz ich elementów jak landing page czy remarketingu, dzięki którym zaczniesz generować pokaźne zyski ze sprzedaży. Dowiesz się jak poprawnie przygotować oferty sprzedażowe, które będą ponadprzeciętnie konwertować. Nauczysz się budowania dużych list mailingowych pozyskując tym samym kolejnych klientów do własnego sklepu. Dowiesz się w jaki sposób zautomatyzować cały proces marketingowy, aby mieć więcej czasu dla siebie.
Prowadząc własny biznes internetowy staniesz się niezależny i osiągniesz finansową wolność. Będziesz posiadał możliwość pracy praktycznie z każdego miejsca na ziemi co przełoży się na poprawę komfortu Twojego życia. Własny biznes to też bardzo często znacznie większe zarobki w porównaniu z pracą na etacie. Dzięki wiedzy zawartej w kursie również unikniesz kosztownych pomyłek co pomoże Ci zaoszczędzić wiele stresu i niepotrzebnych wydatków.

Co zawiera kurs
➤Ponad 3 godziny instruktażowych wykładów praktycznej wiedzy, dzięki której stworzysz efektowną kampanię marketingową
➤Łącznie ponad 30 wykładów wideo z wiedzą, która pomoże Ci skutecznie dotrzeć do jeszcze większej grupy klientów
➤Do każdego z wykładów dołączone są checklisty działań, które krok po kroku usprawnią Twoją firmę
➤Możliwość zadawania pytań oraz komentowania pod każdą z lekcji
➤Konkretne przykłady zastosowania wiedzy, które w łatwy sposób wdrożysz w swoim biznesie
➤Pakiet ponad 250 niezbędnych narzędzi do prowadzenia biznesu i automatyzacji kampanii marketingowych
➤Dostęp do zamkniętej grupy kursantów, gdzie będziesz mógł zadawać pytania i uzyskać odpowiedz
➤Nieograniczony dostęp do materiałów również tych, które zostaną udostępnione w przyszłości
➤Końcowy test sprawdzający wiedzę pomoże Ci skutecznie zapamiętać najważniejsze informacje
➤Prestiżowy certyfikat ukończenia kursu, który potwierdzi praktyczną wiedzę jaką zdobędziesz
Prowadzący
Krystian Wasilewski to przede wszystkim przedsiębiorca praktyk, ale również mentor biznesowy. Swoją przygodę z biznesem rozpoczął w 2008 roku. Pierwszą firmą była działalność usługowa. Nie posiadając wiedzy praktycznej, niezbędnej do prowadzenia działalności, długo czekał na duży sukces, kilkukrotnie doświadczając lekcji pokory.
Dzięki zdobytemu na własnych błędach doświadczeniu oraz pomysłowości, a także wiedzy doświadczonych przedsiębiorców, poznanych na drodze do sukcesu, stworzył unikalne rozwiązania budowania optymalnych modeli biznesowych i zarządzania firmą. Stosując unikatowe podejście i autorskie rozwiązania niejednokrotnie udowodnił skuteczność i profesjonalizm wdrażanych zmian w takich branżach jak handel, usługi czy nieruchomości.
Ukończył studia licencjackie z zakresu rachunkowości i finansów przedsiębiorstw, magisterskie z zarządzania i marketingu internetowego oraz studia podyplomowe na kierunku Master of Business Administration (MBA).








Gwarancja satysfakcji
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby kurs ten dał Ci dokładnie taką wiedzę jakiej potrzebujesz do dynamicznego rozwoju Twojej firmy. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby kurs spełniał najlepsze standardy zdobywania wiedzy przez internet. Jeśli jednak okaże się, że ta wiedza nie jest Ci wystarczająca lub z jakiegoś innego powodu nie spełnił kurs Twoich oczekiwań, odezwij się do nas w ciągu 30 dni od zakupu, a zwrócimy Ci 100% wpłaconej kwoty.

Oni skorzystali z wiedzy

Adam Wiśniewski
e-handel,

Małgorzata Wójcik
usługi,
„Podczas prowadzenia firmy największym dla nas wyzwaniem był marketing w internecie. Moim zdaniem największą zaletą zarówno książki jaki i kursu jest to, że omówione są wszystkie najważniejsze rzeczy jakich potrzebowaliśmy do prowadzenia kampanii reklamowych w internecie. Bardzo szybko podwoiliśmy ilość zamówień na nasze usługi.”

Wojtek Kowalczyk
nieruchomości,
„Sprzedaż nieruchomości wymaga bardzo precyzyjnego dopracowania ścieżki zakupowej klienta, ze względu na ich koszt. Postanowiłem podjąć wyzwanie i skorzystałem z oferty Krystiana. Szkolenie zawiera szereg istotnych wskazówek i informacji, które pomogły naszej firmie zbudować optymalny model sprzedażowy z uwzględnieniem UX. Gorąco zachęcam do skorzystania z zawartej w szkoleniu wiedzy.”